Известие

Collapse
No announcement yet.

Колеги, нужна ми е малко помощ...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Колеги, нужна ми е малко помощ...

    Здравейте,
    Скоро се сдобих със 156-ца и сега искам да ви питам неколко неща за нея.
    1-во: след като я заведох да ми сменят ремъци, ролки, масло и т.н като първоначално обслужване, пичовете ми казаха че колата е в перфектно техническо състояние, но имало едно малко проблемче - пробката на маслото била некък странно разхлабена, и малко количество масло си се било разпръскало. Оказало се че пробката не може да се завие, поради това че е превъртяна (мисля че те са го направили тва, защото ме съмнява в гаранционен сервиз на алфа в германия, където е обслужвана колата преди тва, да превъртят пробката), поради което пича я намотал яко с тефлон и "станала работата" и само да съм "Внимавал" - КВО ПО ДЯВОЛИТЕ ЗНАЧИ ТВА?
    2-ро: като карам от време на време, само по някога се чува некво леко "прецъкване", звук подобен на почукване с безопасна игла в/у стъкло, от какво може да е тва? И е само от време на време, като минавам по неравности. На мене ми прилича на нещо свързано с движението на волана навътре и навън (не нагоре и надолу), все едно е некое зъбче.
    3-то: някой може ли да ми обясни като на начинаещ, стъпка по стъпка как да си смажа тампоните със силиконова грес (включително и къде се намират), тъй като когато е студено, колата проскърцва, при преминаването в/у легнали полицаи, а тука четох, че след като тва скърцане изчезва при топло време, то проблем са именно тампоните.

    Тва е за сега! Мерси предварително!!!
    Alfa Romeo 156 2.0TS '98 - произведена, '99-'06 - 1-ви собственик
    Alfa Romeo 145 1.6TS 11.2000 - на жената


  • #2
    Какво става - никой ли не може да ми отговори?
    Alfa Romeo 156 2.0TS '98 - произведена, '99-'06 - 1-ви собственик
    Alfa Romeo 145 1.6TS 11.2000 - на жената

    Comment


    • #3
      Относно проблемите:
      1. Имах такъв проблем преди много години с един Голф/никога вече няма да се кача на такава каруца! / . Трябва да се внимава при следващата смяна на маслото - най-вероятно пробката ще се скапе тотално при следващото развиване и имаи готовност да ти направят нова резба с метчик и разбира се слагаш нова пробка с новия размер/ако е променен/ и с новата резба.
      2. Нямам представа това от какво е
      3. Скърцането почти е сигурно че е от тампоните на горния носач.Първо виж дали не са разбити тампоните и болта на съответния горен носач. Ако всичко е ОК има два варианта
      - колелото /например лявото/ пълно извито надясно ,клякаш и виждаш под калника горния носач.Пръскаш с спрей WD 40 върху 2-та тампона на горния носач. Същата процедура и от другата страна. Скърцането спира,но обикновено само за 7-10 дни.Като се стопли ще спре.
      - втори вариант- вдигаш на крик,тампоните се виждат прекрасно и тогава пръскаш.
      Дано съм ти помогнал !
      А, забравих - пия бира
      Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
      Avensis 2011 -2.0 D-4D

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от krasy k
        Относно проблемите:
        1. Имах такъв проблем преди много години с един Голф/никога вече няма да се кача на такава каруца! / . Трябва да се внимава при следващата смяна на маслото - най-вероятно пробката ще се скапе тотално при следващото развиване и имаи готовност да ти направят нова резба с метчик и разбира се слагаш нова пробка с новия размер/ако е променен/ и с новата резба.
        2. Нямам представа това от какво е
        3. Скърцането почти е сигурно че е от тампоните на горния носач.Първо виж дали не са разбити тампоните и болта на съответния горен носач. Ако всичко е ОК има два варианта
        - колелото /например лявото/ пълно извито надясно ,клякаш и виждаш под калника горния носач.Пръскаш с спрей WD 40 върху 2-та тампона на горния носач. Същата процедура и от другата страна. Скърцането спира,но обикновено само за 7-10 дни.Като се стопли ще спре.
        - втори вариант- вдигаш на крик,тампоните се виждат прекрасно и тогава пръскаш.
        Дано съм ти помогнал !
        А, забравих - пия бира
        Най-сетне да каже некой нещо! Бирата лесна! Значи става с пренавиването и по-голяма пробка, така ли? И няма начин в момента да стане нещо, докато си карам? А за тампона, случайно една снимчица поне ако има, за да видя как иглежда...Относно звука да кажа също и че не се чува отпред, вдясно, защото видях че некои хора имат проб с клапата на климатроника
        Alfa Romeo 156 2.0TS '98 - произведена, '99-'06 - 1-ви собственик
        Alfa Romeo 145 1.6TS 11.2000 - на жената

        Comment


        • #5
          Ако са затегнали добре пробката и не ти капе масло -нямаш грижи. Е,периодично проверявай като подместиш сутрин колата дали не е капнало масълце от пробката.Капнало ли е -тичай в най-скоро време да я правят.
          Ако тотално е заминала резбата и на пробката и на болта тогава се прави нова резба и се слага нова пробка.Обикновено само се минава с метчик резбата на дупката и ...пей сърце!
          За снимка на носача - съжалявам,в момента нямам,ще щракно една утре,че сега в Ловеч вали и ще ти кача.Дано само да не забравя ,че са ми много ангажиментите.Но извии колелото на една страна ,клекни и погледни нагоре в калника над гумата,до амортисьора.Ще видиш едно плътно триъгълно бяло-сиво алуминиево тяло/това е самия носач/,като върха на триъгълника свършва до амортисьора и там е болта,който насочен надолу.В другия край/основата на триъгълника/ са тампоните,които са забряни в ушите на носача и не се виждат.Ориентирай се по болта,който минава през основата и през двата тампона Последните се виждат като едни гумени кръгчета залепени на основата на носача.Това е само ориентировъчно описание , но мисля ,че ще ти свърши работа.
          Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
          Avensis 2011 -2.0 D-4D

          Comment


          • #6
            За това със скърцането не хабете пари на вятъра за спреьове няма да стане ще спре за 20-50 км и после наново скърцат тампоните защото са превъртели и няма управия много скоро ще почнат и да хлопат омръзна ми да пиша едни и същи неща последно даже пусках и снимки на теиз тампони описвах проблемите. Скурцането може да спре ако е от тампоните на стабилизиращата щанга и ако се напръскат със бсиликонова грес или нещо подобно.
            Опита ми със пръскане със спрейове използвал съм над 10 вида мазила и праскъла и съм разбрал едно нещо най добро е едно във флакон лилава опаковка с бяла капка на него а най лошо е WD-40 то е за всичко друго но не и за тампони защото се почти се изпарява и даже се разкърцват повече. А за тампоните на горните предни носачи не ги сменяйте късат се на 10к км и отново започват да скърцат или нови носачи или полиуретан друга оправия няма.
            156 1,8 ТS 99
            Nissan Murano 2005

            Comment


            • #7
              значи колега и аз да кажа нещо от личен опит...такаа-
              1.и аз имам този проблем и както казваш и аз се съмнявам дали те нещо нея прецакаха в сервиза дето смениха малото-казахами че неможело дасе затегне но напротив аз сам сия дозатегнах с шестограм(номера несе сещам)но пак внимателно и недокрай дане преварти,ефект има,сега само подкапва,а пичовете я бяха намазали със силикон(маслоустойчив)и течеше доста...та това е за 1-вото
              2.за скърцането и аз го имах оказасе шарнир(даже разбит и то много)един майстор прасна някаква финна грес във маншона на долния шарнир и скърцането спря-срещу 200лева ми спря и тропането щото смених носача и така това е по 2-рото
              3.може да направиш тая операция и с обикновенна грес няма да имаш проблеми няма да скарца аз на стария носач ги бях уплескал здраво и нямаше скарцане
              а аз колега несам нахален за почерпка доволно е и само мерси щот ако небяха колегите от форума тук и аз си бласках главата като добиче как да реша някои проблеми.еми успех в начинанията
              Mercedes W202 - 200kompressor 99'
              Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
              Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

              Comment


              • #8
                Да само където моите са нови тампони и пак си скърцат когато е студено сутрин. Иначе сега си е ок.
                156 1.8 TS

                Comment


                • #9
                  Относно пробката върви при някои заварчик с аргон. Заварява всичко след това ти правят дупка с нова резба и си готов. Моята кошничка беше така ама овреме я видях и готово. Най-много 50 лв да те хване.

                  Сърцата са по-капризни от умовете.

                  Comment


                  • #10
                    Това скърцане и аз го имах,оказа се преден носач смених го и се оправи.а относно пропката ако я завариш като сменяш маслото ко правим
                    Alfa 146 1.6 boxer 96g

                    Comment


                    • #11
                      156-2.4 jtd

                      Comment


                      • #12
                        колега (radop) искам да ти кажа само да не вярваш на никои сега щте ти кажа защо.преебами се сьединитела и отидох вав един сервиз вьв австрия при което ми оправиха сичко и след 3 месеца каране изведнаш както си карах по магистралата сьс 120 испадна един 30 см болт отдоло
                        после се опитах да го навиа но беше преебана резбата естествено отидох и ми го направиха без пари. та за това пак ти казвам не вярваи на никои.
                        Алфа Ромео 156 2.4 JTD

                        Comment


                        • #13
                          Разбит шарнир не се гресира или смазва че може да стане голяма бела!!!!!

                          Comment


                          • #14
                            "а този красиК ли беше....ти не беше ли гинеколог....преди 2 месеца купи един таралясник и вече професор;"
                            SOVA ,какви са тези простотии,като какъв се изживяваш? Идеята на форума е да помогнеш с каквото можеш,да има дискусия и всеки да сподели опита си.Това не специализирано научно-техническо списание,нали? Евала на хора като Новачев! А ти sova май не си прочел достатъчно внимателно написаното. Държа да ти обясня нещо :
                            1.не съм професор и не се правя на такъв!!!Просто се опитвам да помогна на човека с това което знам от личен опит,защото още не се е ориентирал във форума/като почти всички новаци/,а на "старите кучета"/с малки изключения/ им е под достойнството да се занимават с такива като него.
                            2. Да , гинеколог съм. Това проблем ли е да се опитвам да помогна на някой,макар и малко и за неща извън професията.Мисля,че житейския ми опит/до някъде и с автомобилите/е по-голям от твоя. Предполагам,че когато аз съм карал кола,родителите ти не са те били заченали.
                            3. По въпроса за "таралясника"- 1.въобще не е таралясник в мойте очи и за мен това е важно,а не твоето мнение за колата ми! 2.Ако изкарам пари с честен труд/за да спя спокойно/ ще си взама 159 -ка ,мисля че не необходимо да спорим на тази тема.Що не си четеш фиатския форум???
                            Голяма помия се оформи ,но ...с диваците трябва да се общува дивашки
                            Alfa 156 1,9 JTD - 02,2000г
                            Avensis 2011 -2.0 D-4D

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от krasy k
                              "а този красиК ли беше....ти не беше ли гинеколог....преди 2 месеца купи един таралясник и вече професор;"
                              SOVA ,какви са тези простотии,като какъв се изживяваш? Идеята на форума е да помогнеш с каквото можеш,да има дискусия и всеки да сподели опита си.Това не специализирано научно-техническо списание,нали? Евала на хора като Новачев! А ти sova май не си прочел достатъчно внимателно написаното. Държа да ти обясня нещо :
                              1.не съм професор и не се правя на такъв!!!Просто се опитвам да помогна на човека с това което знам от личен опит,защото още не се е ориентирал във форума/като почти всички новаци/,а на "старите кучета"/с малки изключения/ им е под достойнството да се занимават с такива като него.
                              2. Да , гинеколог съм. Това проблем ли е да се опитвам да помогна на някой,макар и малко и за неща извън професията.Мисля,че житейския ми опит/до някъде и с автомобилите/е по-голям от твоя. Предполагам,че когато аз съм карал кола,родителите ти не са те били заченали.
                              3. По въпроса за "таралясника"- 1.въобще не е таралясник в мойте очи и за мен това е важно,а не твоето мнение за колата ми! 2.Ако изкарам пари с честен труд/за да спя спокойно/ ще си взама 159 -ка ,мисля че не необходимо да спорим на тази тема.Що не си четеш фиатския форум???
                              Голяма помия се оформи ,но ...с диваците трябва да се общува дивашки

                              Comment

                              Working...
                              X